Wednesday 28 March 2007

Port Elizabeth


En vacker kuststad där jag kommer spendera två nätter innan jag fortsätter mot George. Igår var jag till en paradisstrand där jag roades av stora vågor tills jag insåg att jag drog ut till havs och inte kunde komma inåt. Simmade på tills jag blev utmattad och paniken började drabba mig. Trodde jag skulle drunkna men lyckades till slut nå stranden där det svartnade för ögonen, totalt utpumpad föll jag till marken och det tog en timme innan jag återhämtat mig. Kommer att ha betydligt större respekt för havet och dess krafter i fortsättningen!

2 comments:

Anonymous said...

Hej pojken vår. Vi är chockade av att höra vad du varit med om. Vi kund efått annat besked. Ung svensk man drukande i starka strömmar. Tack Gud att du lever. Var rädd om dig! Mor och Far

Wabo said...
This comment has been removed by the author.