Tuesday 24 July 2007

På visit i Sverige


Har letat mig hem till den svenska sommarvärmen då det snart vankas bröllop. Ska bli kul att gifta bort min närmaste vän och dubbelkusin Toni till Therese då de verkar passa så bra för varandra. Igår inhandlades kostym med brudgummen som smakråd då jag inte litade på mitt eget omdöme.

Har varit ut ett par vändor med min kajak och åkt lite ring efter farbror Görans båt. Känns konstigt med de långa dagarna här hemma och det är nog det som gör Sverige så fantastiskt på sommaren.

Det var riktigt skoj att svensexa för Toni men skulle inte velat vara i hans skor när det blev dags för vaxning 18 vaxlappar slumpvis utplacerade på kroppen. Tobias beskrev hans oljud som "dödstjut" när lapparna rycktes.

Det var länge sedan hela familjen var samlad här hemma så det är kul, jag och Debbie har ju haft en tendens att alltid gå om varandra, när jag är i Kenya är hon i Sverige och när hon är i Sverige är jag i Finland eller Sydafrika men nu är vi hemma allihop :-)

No comments: